duminică, 24 ianuarie 2010

When you will realize...


Iti dai seama ca daca as mai fi stat 2 minute as fi vazut tot?!


Adica tot.

Probabil ca m-as fi dus direct la ei.As fi facut o ditamaaaaaaaaaai criza.As fi urlat,tipat,injurat,si in cele din urma umilita si nervoasa as fi inceput sa plang.Dar clar nu de fata cu ei.

m-as fi simtit dezamagita,nervoasa,suparata.As fi dat vina pe el.M-as fi legat de fratii,surorile,parintii si defectele lui.

Probabil pe urma as fi dat vina pe mine.Ca nu sunt atenta,ca nu ma pricep sa cunosc oamenii.

M-as fi facut proasta,tampita,cretina.

Pe urma m-as fi calmat si resemnat.M-as fi mintit singura ca ei bine, nu e vina mea,ca nu o sa sufar.

Dar dupa cum am zis nu am mai stat 2 minute.Am plecat zambareata si aeriana ca de obicei.Cu capul pe umeri si mintea printre norisori.

Deci nu am vazut nimic.Nimic.

Doar am aflat.Nu de la el.Ca de obicei de la altii.Eu nu am vazut,el nu mi-a zis.Au facut altii asta pentru noi.

Eu nu am plans.Nu am facut crize.

El nu si-a cerut scuze.Nu a bagat fraze penibile si siropoase.

Nu am zis ca ramanem amici,ca o sa ne sunam de Craciun sau de Paste.

Eram acum doi straini.Simtindu-ne straini,cum oare sa mai vorbim?

A plecat.Am ramas.

Am privit in gol.Am dat drumul la muzica.Mi-am propus sa nu plang.Prea tare.

Am inchis ochii si am zis ca gata,trebuie sa-l scot din minte.

Am aruncat din casa tot ce tinea de el.Sau ce credeam eu.

Omisesem ceva destul de important.Pe mine.

Iau acum o pauza…de simtit,de gandit,de trait…

Un comentariu:

  1. indiferenta...ce bine ar fi sa apara atunci cand ai nevoie de ea.....din contra, dispare, diapare cu totul, este de negasit. Atunci cand persoanele ce te fac sa suferi iti cer ajutorul fugi si li-l oferi, faci asta stiind ca poate lor asa le e mai bine, aici deja nu mai conteaza sentimentele tale, te omiti, omiti cel mai important lucru.
    pauza.....cu toate ca nu pare, e cel mai greu de luat...in momentul in care ai nevoie de ea te agati de cea mai mica speranta, de cel mai subtire fir de ata numai sa nu o poti lua... simti ca i-ai trada, cu toate ca in schimb te tradezi pe tine.
    ce faci in momentele in care si tu ai nevoie de ei si nu ii gasesti, sau nu indraznesti sa spui ce simti? sau stii ca sunt fericiti si nu vrei sa le umbresti fericirea cu tristetea ta?
    aici nu mai ramane decat sa gasesti persoanele potrivite....lucru extrem de dificil....but all i hope, is that it won't be too when you realise the truth beneath all the lies that surrounds you, moreover us, all of us....

    RăspundețiȘtergere