luni, 11 ianuarie 2010

Basm contemporan

     Imi place sa cred ca viata oamenilor e ca un basm.Ca suntem eroii povestii noastre.Ca avem multe lupte de dat cu zmei ce apar sub atat de multe forme.Ca exista pentru fiecare cate o Ileana Cosanzeana sau un Fat-Frumos doar ca uneori se lasa cam mult cautati.Ca avem pe langa noi cate un Flamanzila sau Gerila gata sa ajute.
     E posibil ca uneori sa apara mai multi zmei decat am vrea sau se poate ca in vreun Gerila sa se ascunda cate un mare si urat zmeu.E posibil ca basmul sa se termine mai repede dacat am vrea.Dar oricum ar fi o poveste e o poveste si e frumoasa.
     Eu una nu am de ce sa ma plang.Am avut si bune si rele.

      Iar povestea mea incepe atat de frumos si din pacate imi pare ataaaaaaaat de departe…Era in vremea cand singura mea grija era sa ma joc.Ce stiam eu ce-I ala stres?!Cum sa n-am timp sa fac ce-mi place?!Ce inseamna sa stai in fata calculatorului asa aiurea ore intregi?Ce-I aia dezamagire,deznadejde,renuntare, tradare?Fugi de-aici !pe atunci astea erau SF-uri.Si ce bine imi era fara ele…Cat era ziua de lunga alergam,ma jucam,radeam intruna cu gura pana la urechi si lumea o vedeam ca si cucerita.
    
      Dar ce-ar fi povestea fara eroi buni de iubit?In acea vreme mi-am gasit primii 3 eroi;pe care ii admir si ii iubesc si care au fost si sunt gata de a da o mana de ajutor sau de a oferi cel mai cald zambet.

       2 dintre ei imi sunt si acum alaturi.Si le multumesc ca au fost alaturi de mine atata amar de vreme.Ca am fost complici la o gramada de tampeniiiiiiii.Ca ma iubesc asa cum sunt.Cu bune si rele.Ca ma iubesc desi suntem atat de diferiti.Ca ma tachineaza pentru modul in care ma imbrac,pentru muzica pe care o ascult, pentru ca eu aia cu capul printre norisori le tot spun lor sa stea cu picioarele pe pamant.Ei ma iubesc.Si eu ii iubesc. Neconditionat.

     Dar sunt zmei pe care oricat ai vrea si oricat ai incerca nu ii poti invinge.
    Unul din eroii mei iubiti a avut de a face cu 2 dintre ei…Timpul si Cancerul.
    As fi vrut sa spun ca am fost si eu un erou asa cum probabil ca ar fi vrut sa fiu,dar din pacate atunci am adus a zmeu…a un zmeu oribil.

     Nicaieri nu spune nimic de nicio durere.Cum fac sa treaca?....
     Acum am nevoie de timp sa imi plang eroul…

2 comentarii:

  1. Este dragut basmul acesta contemporal. Dar ar mai trebuii sa mai adaugi catevaa amanunte despre luptele cu zleii si mai ales cum a fost lupta dintre acei zmei cu acei trei eroi.
    Nu este rau dar daca mai vrei poti inca sa mai adaugi cateva expresii frumoase si cateva dialoguri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place comentariul acesta dar cred ca si tu poti sa faci un basm contemporal.

    RăspundețiȘtergere